Hard Enduro Impecabil

Evenimentul este organizat de MasterBike Cluj, impreuna cu riderii nostri din club, cu care am muncit din greu pt a avea un traseu HardEnduro impecabil!

Va punem la dispozitie un numar de peste 30 de urcari, cu CP-uri in zonele cheie, in asa fel incat sa nu intervina nici o greseala de „navigare” pe intregul traseu. Fiecare urcare are si un nume, marcat la inceputul urcarii.

O singura clasa, pentru toata lumea!!!

PROLOG: 14:00, Sambata 13 iunie 2020!

CONCURS: 10:00 Duminica 14 iunie 2020!

Prologul este necesar pentru ordinea de start a concursului! Traseul prologului face parte din traseul de duminica, urcari si coborari din traseul efectiv. Consideram acest tip de prolog a fi corespunzator unei calificari corecte, avand in vedere ca intreaga cursa se petrece in enduro, nu pe un circuit „facut de om”!

Timpul obtinut la prolog nu se cumuleaza cu timpul concursului efectiv.

Traseul este marcat cu banda, precum si sageti de indrumare si semne de interzis. Este obligatoriu a se pastra o distanta de maxim 20m fata de traseul marcat. Ocolirea unor urcari din traseu la do distanta mai mare de 20m va atrage descalificarea pilotului.
Unde exista banda continua se va urmari zona trasata cu strictete, fara a rupe sau atinge banda continua in vreun fel.
Marcajul este extrem de explicit si gandit astfel incat sa dea cea mai buna/rapida trasa atat pe urcari cat si pe coborari. Cine doreste sa faca tziki-tzaki are un interval de 20m stanga/dreapta fata de traseul marcat.

De retinut!  Cine ocoleste un CP este clasificat in functie de acel CP, nemaifiind considerate alte CP-uri ulterior atinse. Nu este nici o problema daca concurentul doreste efectuarea mai departe a traseului.

CP sunt digitale si sunt ascunse de-a lungul traseului, va rugam respectati intregul traseu pt a fi siguri ca nu sunteti descalificati!
Practic, la primul CP ocolit se va termina cursa oficiala pt timp pt acel concurent. Ca timpul final al concurentului sa fie validat este nevoie de parcurgerea intregului traseu si a tuturor CP-urilor.

Concursul incepe la ora 10:00, in ziua de duminica!

Timp limita concurs 3 ore!
Cei care depasesc acest timp vor fi cronometrati pana la un maxim de 5 ore de la START, primind clasificarea corespunzatoare pe website la final de cursa. Dupa 5 ore traseul va fi inchis de catre Inchizatorul Arena, cu eticheta de STAFF pe motocicleta. Cei care doresc sa stea peste program au voie pe timp nelimitat, dar nu vor fi ajutati de inchizator. Organizatorii Transylvania Arena nu isi asuma nici o obligatie fata de concurentii ramasi pe traseu din proprie initiativa, dupa inchiderea traseului!
 
Exista un singur traseu de concurs, toti concurentii vor participa in mod egal pe acest traseu.
Ajutorul pe traseu este permis doar intre concurenti.
Oricine primeste ajutor de catre spectatori este DESCALIFICAT!
Fiecare rider are obligatia sa prezinte la final de concurs o inregistrare GPS de pe telefonul personal, inregistrata pe STRAVA, in mod public (ca si Bike ride).
Cei care termina in timpul de 3 ore sunt considerati FINALISTI, respectiv vor primi titlul de GOLD Arena 2020.
Se premiaza primii 3 finalisti, desigur!
Loc I 1000 euro!
Loc II 600 euro!
Loc III 300 euro! 
Diploma GOLD: timp maxim 3 ore
Diploma SILVER: timp maxim 4 ore
Diploma BRONZ: timp maxim 5 ore
Riderii care se incadreaza in timpul de pana la 4 ore, vor primi o diploma Arena SILVER, impreuna cu medalia aferenta.
Cei care se incadreaza pana la Finish in sub 5 ore vor primi o diploma Arena BRONZ, desigur impreuna cu medalia corespunzatore.
 
Cronometrul se opreste la 5 ore, pt fiecare concurent in parte.
 
Reamintim ca este o SINGURA clasa, timpul pentru a termina concursul este de 3 ore.
Cei care nu se incadreaza primesc diplome speciale de participare, conform regulilor de mai sus.
 
Timpii finali din cursa 2020 vor fi folositi pt ordinea de pornire la Prolog in Arena 2021!

 

IMPORTANT!
Concurentii sunt rugati sa NU treaca cu motocicletele prin paraul Capus, in intreaga zona exista drum chiar pe langa parau, cei care nu respecta acest lucru vor fi descalificati!


De asemenea o sa fie puncte marcate cu „Basecamp” sau „Abandon”, de acolo se poate iesi cel mai usor din traseu. Sunt marcate special pt a arata directia corecta pe un traseu foarte usor de folosit spre tabara (basecamp). Va rugam sa mergeti doar pe traseul marcat si in caz de abandon, cu viteza foarte mica si pe margine (in eventualitatea in care cineva ar veni pe contrasens) cel putin pana la primul semn.  „Basecamp”. Aceste semne se vor repeta de mai multe ori pe parcursul concursului.


Orice abandon TREBUIE anuntat la un CP sau la Finish!

Deplasare inafara concursului se va face la o viteza de maxim 30km/h, pt a evita accidentarile!
Drumul principal (ne-asfaltat) dintre urcari este folosit atat de motociclisti in plimbari prin zona, precum si masini, carute, pietoni, etc.

Intregul traseu este „comestibil”, fara nimic imposibil, dificultatea marita este data de multitudinea de urcari si coborari luate una dupa alta, fara legaturi de enduro-clasic, fara viteze enorme pe legaturi..
Distractia maxima este altfel asigurata fara a avea riscuri de accidentare! Va rugam astfel sa aveti respect reciproc fata de ceilalti concurenti, nu se trece peste piciorul nimanui, nu se risca inutil! Oricine creaza chiar si din greseala un accident este descalificat!

Rezumat:
– baza este chiar la iesirea din satul Capusul-Mic, va rugam traversati incet prin localitate
– traseul este marcat prin banda plus sageti de directie, o singura clasa
– unde apare semnul rutier de interzis reprezinta traseu interzis
– unde apare banda continua se respecta strict banda sau culoarul facut din banda continua, fara a se atinge-rupe banda
– de respectat un maxim 20m departare fata de traseul marcat
– la fiecare CP se noteaza numarul de concurs si ora, minutul
– la fiecare CP se opreste complet, pana se striga “GO”
– maxim 4 ore pt a completa intregul traseu
– dupa ce expira timpul maxim e permis in continuare pe traseu, dar nu se mai ia timp si nu mai sunt CP-uri valabile
– primul CP ratat este finalul cursei pt acel concurent
– nu e problema dacă se da cineva mai mult de 5 ore
– Semnele de Basecamp/Abandon arata direcția aproximativa spre tabara, anume abandon sau renunțare
– inafara de concurs, se va circula doar pe drumul principal (neasfaltat) NU prin vale principala/parau Capus,  cu o viteza maxima de 30km/h.